Wydział Spraw Obywatelskich i Administracyjnych Urzędu Miasta w Zgorzelcu, z dniem 12 kwietnia 2021 r. (poniedziałek) wznowił pracę na stanowisku obsługi dowodów osobistych i ewidencji ludności. Obowiązujące godziny pracy Urzędu. Punkt Obsługi Interesanta: od poniedziałku do piątku od 7.30 do 17.00, wydziały merytoryczne: poniedziałki, środy, czwartki od godz.7:30 do 15:30, wtorki od godz. 7:30 do 17:00, piątki od godz. 7:30 do 14.00.
• Urząd Stanu Cywilnego – środa dniem bez obsługi interesantów
Niezmiennie preferowany jest kontakt telefoniczny, emailowy, ePUAP, natomiast bezpośrednie spotkania z interesantami w wydziałach Urzędu mogą mieć miejsce w sprawach niezbędnych i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu spotkania. W tym celu należy telefonicznie lub poprzez e-mail skontaktować się z wydziałem, którego pracownik wyznaczy konkretny dzień i godzinę spotkania. Wykaz kontaktów wydziałów merytorycznych jest dostępny tutaj.
Nadal jedynym wejściem do Urzędu Miasta pozostaje wejście od strony ul. Warszawskiej.
(UMZ)