Z uwagi na nałożenie kwarantanny na pracowników Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracyjnych Urzędu Miasta w Zgorzelcu, z dniem 7 kwietnia 2021 r. do odwołania nieczynne będą stanowiska obsługi dowodów osobistych i ewidencji ludności. Osoby, które dokonały wcześniejszej rezerwacji terminu w celu: złożenia wniosku na wydanie dowodu osobistego lub jego odbiór proszone są o kontakt telefoniczny pod nr tel. 75 77 59 915 /75 77 52 796 aby zmienić termin wizyty.
Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z obwiązującymi przepisami wniosek o wydanie dowodu osobistego można złożyć w dowolnym urzędzie gminy na obszarze całego kraju. Poniżej podajemy informacje o najbliższych urzędach:
• Urząd Gminy Zgorzelec, ul. Kościuszki 70
• Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5
• Urząd Miejski Zawidów, Plac Zwycięstwa 21/22
• Urząd Miasta i Gminy Pieńsk , Bolesławiecka 29
Wszelkie dodatkowe informacje o funkcjonowaniu Urzędu można uzyskać, w godzinach pracy Urzędu, pod nr tel. 75 77 52 796 (Sekretariat II).
Za wszystkie utrudnienia przepraszamy
(UMZ)