Informujemy, iż Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni rozpoczyna starania o pozyskanie dotacji na 2014 rok z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Jeleniej Górze na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z posesji położonych na terenie miasta i Gminy Bogatynia.
O dofinansowanie będą mogły ubiegać się:
- osoby fizyczne,
- wspólnoty mieszkaniowe z terenu Miasta i Gminy Bogatynia.
Do dofinansowania będą kwalifikowały się koszty związane z realizacją zadań polegających na:
1. usunięciu wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych i gospodarczych osób fizycznych i wspólnot mieszkaniowych poprzez dofinansowanie kosztów demontażu, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest,
2. usunięciu odpadów zawierających azbest zgromadzonych na działkach gruntowych pochodzących z demontażu pokryć dachowych poprzez dofinansowanie kosztów transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
Wykonawca, który będzie realizował w/w zadanie, zostanie wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 907).
Do dofinansowania nie będą kwalifikowały się koszty związane z zakupem i wykonaniem nowego pokrycia dachowego.
Zgłoszenia będą przyjmowane z terenu miasta w Urzędzie Miasta i Gminy Bogatynia przy ul. 1-go Maja 29 pok. nr 8, natomiast z terenu Gminy u Przewodniczących Rad Sołeckich do dnia 27 stycznia 2014 r.
Szczegółowych informacji można uzyskać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia przy ul. 1-go Maja 29 w pokoju nr 8 oraz telefonicznie pod nr telefonu 75 77 25 385.